Maklum Balas Pelanggan Berkaitan Perkhidmatan Yang Disediakan Di DBKL

Dewan Bandaraya Kuala Lumpur sedang melaksanakan kajian bagi mendapatkan maklumbalas pelanggan bagi membaiki mutu perkhidmatan DBKL dari masa ke semasa. Sehubungan itu, warga kota adalah dialu-alukan untuk memberi maklum balas pelanggan ini. Kerjasama anda adalah amat dihargai. Terima kasih.

Untuk mengisi borang maklum balas, sila imbas kod QR berikut :

Portal Rasmi Dewan Bandaraya Kuala Lumpur | Maklum Balas Pelanggan Berkaitan Perkhidmatan Yang Disediakan Di DBKL
Previous Skuter Elektrik : Peraturan Perlu Dipatuhi

Hubungi Kami

Dewan Bandaraya Kuala Lumpur

Menara DBKL 1, Jalan Raja Laut 50350 Kuala Lumpur, Malaysia

Your browser doesn't support the HTML5 CANVAS tag.

2540831
Jumlah Pelawat
Paparan terbaik menggunakan pelayar Mozilla Firefox , Google Chrome, Internet Explorer 11 ke atas

Hak Cipta Terpelihara © 2023- Dewan Bandaraya Kuala Lumpur (DBKL)

Kemaskini terakhir: 

18-05-2024

Hubungi Kami

Dewan Bandaraya Kuala Lumpur

Menara DBKL 1, Jalan Raja Laut 50350 Kuala Lumpur, Malaysia

Paparan terbaik menggunakan pelayar Mozilla Firefox , Google Chrome, Internet Explorer 11 ke atas

Hak Cipta Terpelihara © 2023- Dewan Bandaraya Kuala Lumpur (DBKL)

Portal Rasmi Dewan Bandaraya Kuala Lumpur | Maklum Balas Pelanggan Berkaitan Perkhidmatan Yang Disediakan Di DBKL
Skip to content